جزیره قشم نیز یکی از مقاصد گردشگری پر رونق در ایران است که هر ساله گردشگران زیادی برای تفریحات فصل بهار به آن سفر می‌کنند. جزیره قشم در نزدیکی جزیره کیش قرار دارد و از این جهت برخی خودروهای لوکس نیز مانند کیش در این جزیره نیز اجاره داده می‌شود. ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا تمامی خودروهای اجاره‌ای موجود در جزیره قشم را ببینید، مقایسه کنید و در نهایت خودروی مناسب خود را انتخاب کنید.

تا این لحظه در سایت ما اجاره ماشین در قشم صرفا یک خدمت بدون راننده است و در آینده امکان استفاده از راننده نیز در شهر قشم اضافه خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید اجاره خودرو در قشم یکی از تفریحات پرتقاضا و هیجان‌انگیز در قشم است. قشم به علت دارا بودن شرایط مناطق آزاد این امکان را برای گردشگران فراهم کرده تا بتوانند از لوکس‌ترین خودروهای جهان استفاده کنند و تجربه بی‌نظیری از رانندگی با این خودروها به یادگار بگذراند. خودروها به دلیل شرایط منطقه آزاد قشم معاف از گمرکی هستند و همین موجب شده تا قیمت بسیار مناسبی برای اجاره داشته باشند تا جایی که قیمت رنت خودرو در قشم به مراتب نسبت به اجاره خودرو در تهران و شهرهای مختلف ایران پایین‌تر است و از تنوع بسیار بالاتری نیز برخوردار است.

انواع خودروهای اجاره‌ای موجود در قشم

خودروهای موجود در قشم جهت اجاره‌ی گردشگران دارای طیف گسترده‌ای می‌باشد. خودروهای سواری، شاسی بلند یا کراس اور، کروک و کوپه تماما برای اجاره در قشم وجود دارند و ما  این امکان را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید به راحتی در میان این خودروها مقایسه کنید و خودروی مناسب برای اجاره را انتخاب کنید. ما و تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا ظرفیت مناسبی برای تمام خودروها را فراهم کنیم تا کاربران کمتر با مشکل تکمیل ظرفیت رزرو روبرو شوند. همچنین سایت ما در راستای اهداف بلندمدت خود سعی دارد تا فضایی رقابتی برای تامین کنندگان خودرو ایجاد کند و از این رو بازار اجاره خودرو در قشم نیز طبعا فعالیت بیشتری پیدا خواهد کرد. رقابتی شدن این امر باعث می‌شود تا افرادی که به دنبال رنت خودرو در قشم هستند این تفریح را با کیفیت بیشتر و هزینه کمتری تجربه کنند. هم‌اکنون نیز قیمت اجاره خودرو در قشم و در سایتمان به نسبت دیگر وب‌سایت‌های موجود در کشور بسیار ارزان‌تر بوده و شما می‌توانید به راحتی قیمت‌ها را مقایسه کنید.

…………………………………………………………………………………………..

 امیدوارم در جزیره جهانی قشم حسابی بهتون خوش بگذره 

برای رزرو تفریحات قشم با بهترین قیمت میتونید از سایت ما خرید کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید ⇐ تماس با ما

هتل و اقامتگاه رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

تمام سعی تیم ما این است اقامت و سفری بیاد ماندنی و خاطره ای ماندگار در جزیره قشم برای شما عزیزان رقم بزند.

تیم ما درصدد این است که هزینه‌‌‌های شما را کاهش و سفری لذت بخش را برای شما فراهم آورد.

برای کسب اخبار و اطلاعات جامع جزیره جهانی قشم کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *