دوچرخه در قشم

دوچرخه در قشم یکی از آن تفریح های تک نفره یا گروهی جذاب است. زمانی که برای اولین بار سوار یکی از دوجرخه ها که در هتل ارائه میشد شدم برایم بسیار متنوع بود. این تنوع در دوچرخه سواری نسبت به مکان های دیگر بود. جزیره قشم با کیفیت هوایی به قولی جان میدهد برای دوچرخه سواری. خوب پا بزنی و بعد ایستاده بر رکاب از رسیدن هوای تازه بر بدن لذت ببری. هیچ هم بعیید نیست بعد از طی کردن مسیر های مخصوص دوچرخه سواری دیگر نخواهید برگردید! در جزیره قشم شما میتوانید از نقاط مختلفی که مخصوص اجاره چرخ میباشند استفاده کنید.

طول مسیر دوچرخه در کیش

ایستگاه های اجاره دوچرخه

در نقاط مختلف قشم و برخی از هتل ها شما میتوانی از این خدمات استفاده کنید. هتل هایی که این امکان را دارا میباشند به صورت یک ساعت رایگان دوچرخه ارائه میکنند. برای اجاره چرخ یا موتور برقی شما نیاز به مدرک شناسایی دارید. در ادامه موقعیت مکانی چند ایستگاه را برای شما خواهیم گذاشت.

تجربه کاربران دوچرخه سوار

خب حالا باید ببینیم نظر کاربران در مورد تجربه شان چه بوده است. گردشگران جزیره قشم بر این باورند که با این که شاید دوچرخه ها نو نباشد و برخی نیز نیاز به تعمیر داشته اند اما این تجربه برایشان لذت بخش بوده است. کاربر دیگری نظرش این بود که فقط در شب ها دوچرخه سواری کنید و گرنه در روز میپزید! تجربه ای من خودم داشتم هم میانگین این دو بوده است. تجربه کردنش احساس بهتری به شما خواهد داد. امیدواریم این مطلب جواب گوی پرسش شما بوده باشد. اگر نبوده میتوانید در قسمت نظرات و پیشنهادات نظر خود را اعلام کنید. موفق باشد.

…………………………………………………………………………………………..

 امیدوارم در جزیره جهانی قشم حسابی بهتون خوش بگذره 

برای رزرو تفریحات قشم با بهترین قیمت میتونید از سایت ما خرید کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید ⇐ تماس با ما

هتل و اقامتگاه رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

تمام سعی تیم ما این است اقامت و سفری بیاد ماندنی و خاطره ای ماندگار در جزیره قشم برای شما عزیزان رقم بزند.

تیم ما درصدد این است که هزینه‌‌‌های شما را کاهش و سفری لذت بخش را برای شما فراهم آورد.

برای کسب اخبار و اطلاعات جامع جزیره جهانی قشم کلیک کنید

برای رزرو و تورهای لحظه آخری کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *