کافه رستوران اربیان تی هاوس قشم

اربیان تی هاوس قشم کافه رستورانی با تلفیقی از رنگ فیروزه ای دریا با چیدمانی عربی سنتی است و به خاطر جذابیت دنیای قدیم و طراحی خیره کننده اماراتی اش مشهور است.

چای خانه arabian tea house برای ساکنان و مسافران قشم نه تنها برای فرار از گرمای روز، بلکه برای استراحت و گفتگو در حین نوشیدن چای کراک یا قهوه عربی بسیار مناسب است.

هدف اصلی رستوران و کافه اربیان تی هاوس حول فرهنگ غنی و مهمان نوازی مردم امارات می چرخد، با در نظر گرفتن این موضوع، طعم مهمان نوازی سنتی قشم را به مهمانان خود می دهد.

این کافه مکانی مملو از خلوت و آرامش هم برای گردشگران و هم برای ساکنان قشم است که از آن نه تنها برای فرار از گرمای روز استفاده می کنند، بلکه به عنوان مکانی برای گفتگو، استراحت استفاده می کنند.

اگر در حین پرسه زدن در جزیره قشم ، میل به نوشیدن چای دارید ، این کافه را به شما پیشنهاد میدهیم. مجموعه‌ای از ساندویچ‌ها، شیرینی‌ها، سالادها و دسرها را برای همراهی با نوشیدنی دلخواه خود بیابید.

این کافه سنتی چندین نوع چای و نوشیدنی مختلف از جمله لیموناد نعناع یا ترکیبی از چای سیاه با گیاهان و میوه را ارائه می دهد.

اربیان تی هاوس مکان دنج یک کافه رستوران محبوب در بین گردشگران و ساکنان است، همچنین یکی از بهترین مکان‌های شهر برای امتحان  نوشیدنی های اصیل ایرانی و عربی  و یک فنجان داغ قهوه سنتی عربی است.

فضای رویایی کافه رستوران اربیان تی هاوس قشم به تنهایی کافی است تا شما را به این کافه دلنشین و جذاب بکشاند. جایی که هنوز می توانید میراث منطقه قدیمی را به دور از هیاهوی شهر ببینید.

این کافه رستوران سنتی، در محله ای آرام و با چشم انداز دریاست، زمانی که شما در حال سرو چای و نوشیدنی دلخواه خود هستید چشم اندازی از آبهای نیلگون خلیج فارس و گلهای صورتی و معماری فیروزه ای در جلوی چشم شماست که لذت نوشیدن و گفت و گوی شما را دو چندان میکند.

برای رزرو این کافه رستوران میتوانید با ما در تماس باشید

…………………………………………………………………………………………..

 امیدوارم در جزیره جهانی قشم حسابی بهتون خوش بگذره 

برای رزرو تفریحات قشم با بهترین قیمت میتونید از سایت ما خرید کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید ⇐ تماس با ما

هتل و اقامتگاه رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

برای کسب اخبار و اطلاعات جامع جزیره جهانی قشم کلیک کنید

برای رزرو و تورهای لحظه آخری کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *