شرایط اجاره خودرو در قشم

همانطور که می‌دانید یکی از پرتقاضاترین تفریحات در قشم اجاره خودرو است و بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به  جزیره قشم سفر می‌کنند در ابتدا به دنبال اجاره یک خودرو مناسب برای خودشان هستند. در اینجا سعی کردیم تا تجربه مفیدی از اجاره خودرو در جزیره قشم را با شما در میان بگذاریم.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در جزیره قشم

برای اجاره خودرو درجزیره قشم ابتدا باید یک ضمانت به شرکت اجاره دهنده خودرو ارائه نمایید. در برخی موارد شرکت اجاره‌دهنده خودرو نیازمند چک ضمانت به ارزش خودرویی است که قصد اجاره آن را دارید که در بعضی موارد اگر چک نداشته باشید اجاره دهنده سفته دریافت میکند و در برخی موارد هم شرکت به یک ودیعه نقدی کم‌تر هم رضایت می‌دهد. در این مورد باید ابتدا با شرکت رنت‌کار صحبت کنید و از وضعیت ضمانت مورد نظر آن‌ها مطلع شوید و سپس در میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. شما می‌توانید از سه راه ارائه چک , سفته و یا مبلغی جهت ودیعه، خودروی مورد نظر خود را اجاره نمایید. از این رو ما در قشم تفریحات این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با مطالعه و آگاهی از مدارک مورد نیاز جهت رنت خودرو در قشم با اطمینان خاطر این کار را انجام دهید. پیش از اجاره خودرو در قشم باید توجه داشته باشید که مدارک و شرایط زیر را فراهم نمایید تا مشکلی از جهت اجاره خودرو برای شما به وجود نیاید. در این قسمت مدارک و شرایط اجاره ماشین در قشم را شرح می‌دهیم:

  • کارت شناسایی
  • گواهینامه رانندگی
  • چک امانت یا سفته
  • مبلغی به عنوان ضمانت

پس از اتمام مدت اجاره، ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بسته به نوع خودرو از مبلغ ضمانت که بین یک تا پنج میلیون تومان است در دست شرکت باقی می‌ماند تا پس از گذشت ۲۰ الی ۳۰ روز از اتمام مدت اجاره و مشخص شدن وضعیت خلافی و جریمه باقی پول به شما بازگشت داده شود.

…………………………………………………………………………………………..

 امیدوارم در جزیره جهانی قشم حسابی بهتون خوش بگذره 

برای رزرو تفریحات قشم با بهترین قیمت میتونید از سایت ما خرید کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید ⇐ تماس با ما

هتل و اقامتگاه رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

تمام سعی تیم ما این است اقامت و سفری بیاد ماندنی و خاطره ای ماندگار در جزیره قشم برای شما عزیزان رقم بزند.

تیم ما درصدد این است که هزینه‌‌‌های شما را کاهش و سفری لذت بخش را برای شما فراهم آورد.

برای کسب اخبار و اطلاعات جامع جزیره جهانی قشم کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *