به عنوان یک چشم انداز در جستجوی یک ماشین مناسب برای اجاره در قشم ، مطمئناً برای انتخاب کاملاً خراب خواهید شد. آژانس‌های کرایه اتومبیل فراوانی با طیف وسیعی از وسایل نقلیه در مجموعه خود وجود دارد. در میان گزینه هایی که دارید، انتخاب قرارداد اجاره بلندمدت مطمئناً منطقی خواهد بود. در زیر دلایل آن را توضیح می دهیم.

قیمت بهتر

با یک قرارداد اجاره ماشین بلند مدت، مطمئناً قیمت بهتری نسبت به کوتاه مدت خواهید داشت. دلیل آن این است که آژانس‌های کرایه خودرو مطمئن هستند که خودروی آنها برای مدت طولانی‌تری نزد شما اجاره می‌شود و بنابراین خوشحال هستند که شرایط منصفانه‌تری را برای آن ارائه کنند.

انتخاب گسترده تر از وسایل نقلیه

در یک قرارداد اجاره ماشین بلند مدت، همیشه انتخاب گسترده تری از وسایل نقلیه به شما پیشنهاد می شود. در واقع، بسیاری از آژانس های کرایه اتومبیل، برخی از وسایل نقلیه را فقط برای مشتریان طولانی مدت خود در نظر می گیرند. بنابراین اگر به دنبال خودرویی عجیب‌تر هستید، شانس شما برای یک معامله بلندمدت زیاد است!

بدون نگرانی در مورد استهلاک

اگر با داشتن وسیله نقلیه شخصی خود برای طولانی مدت مقایسه کنیم، ارزش آن وسیله نقلیه به مرور زمان به طور قابل توجهی کاهش می یابد. اما با یک قرارداد اجاره خودرو درازمدت که با آن مذاکره می‌کنید، لازم نیست نگران استهلاک باشید – این دردسر آژانس اجاره خودرو است. شما به سادگی برای اجاره ماشین پرداخت می کنید.

خدمات بهتر

اگرچه خدمات مشتری در قشم تفریحات برای همه مشتریان ما سازگار است، بسیاری از آژانس‌های کرایه خودرو تمام تلاش خود را می‌کنند تا از مشتریان بلندمدت حمایت کنند. بنابراین، ما این جنبه را تایید می کنیم – اگر مشتری طولانی مدت هستید، احتمال قوی وجود دارد که پشتیبانی و کمک بهتری دریافت کنید.

مدیریت بهتر جریان نقدی

برای شرکت‌های بزرگی که یک ناوگان کامل از وسایل نقلیه را برای مدیران خود (یا برای اهداف دیگر) استخدام می‌کنند، معاملات طولانی‌مدت اجاره خودرو پیشنهادی عالی برای مدیریت بهتر جریان نقدی است. به هر حال، آنها نیازی به صرف مبلغ زیادی برای خرید وسایل نقلیه ندارند. در عوض، آنها می توانند به سادگی آنها را با هزینه های بسیار کمتر اجاره کنند و در عین حال از مزایای داشتن این وسایل نقلیه همیشه و تقریباً بلافاصله استفاده کنند.

تخفیف های بلند مدت

برخلاف نرخ‌های ثابت اجاره کوتاه‌مدت، کرایه بلند مدت خودرو با تخفیف‌های قابل توجهی همراه است. این به تنهایی به عنوان یک انگیزه بزرگ برای افرادی است که به دنبال اجاره طولانی مدت خودرو هستند تا به راحتی تصمیم خود را برای اجاره وسیله نقلیه انجام دهند زیرا در این فرآیند پول زیادی را پس انداز می کنند.

روزهای اضافی رایگان

یک پیشنهاد تبلیغاتی بودجه رایج از سوی بسیاری از شرکت‌های کرایه خودرو، دادن چند روز اضافی به صورت رایگان است، زمانی که یک خودرو برای مدت زمان مشخصی اجاره می‌شود. برای مثال، اگر مشتری تصمیم بگیرد برای یک هفته ماشینی را در دبی مارینا کرایه کند ، به آن فرد یک یا دو روز دیگر کاملا رایگان داده می شود. باز هم، این ثابت می‌کند که برای بسیاری از شرکت‌های کرایه خودرو، جذابیت قابل توجهی دارد.

نتیجه

به وضوح انتخاب یک معامله بلند مدت اجاره خودرو در قشم منطقی است. در قشم تفریحات، ما مفتخریم که طیف وسیعی از وسایل نقلیه را به صورت بلندمدت با نرخ های مقرون به صرفه ارائه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *