شرایط اجاره ماشین در قشم با حیوان خانگی

اگر شما نمی خواهید حتی در تعطیلات بدون حیوان خانگی خود باشید؟ ما می توانیم این را درک کنیم

در مقاله ما، به شما نشان می دهیم که چگونه بهترین سفر جاده ای خود را با حیوان خانگی خود برنامه ریزی کنید. ما همچنین نکاتی در مورد ایمنی و نحوه اجاره ماشین با حیوان خانگی ارائه می دهیم.

📌 اجاره ماشین با حیوان خانگی

  1. آیا می توانم حیوان خانگی را در ماشین اجاره ای با خودم ببرم؟
  2. ایمنی با حیوان خانگی در ماشین اجاره ای
  3. از نظر نظافت باید به چه نکاتی توجه کنم؟
  4. کدام ماشین اجاره ای با حیوان خانگی بهتر است؟

شرایط اجاره ماشین در قشم با حیوان خانگی

۱.حیوانات خانگی معمولاً در ماشین کرایه ای مجاز هستند

اصولا، بسیاری از شرکت‌های اجاره‌ای به حیوانات خانگی اجازه می‌دهند تا با ماشین اجاره ای سفر کنند اما حتما قبل از رزرو با کارشناسان ما مشورت کنید

پیش نیاز برخی از شرکت های اجاره ای این است که یک جعبه حمل و نقل و یک باکس با خود ببرید که در آن حیوانات خانگی شما بتواند در طول سفر خود را راحت کند. قبل از هر چیز، شرکت های اجاره کننده خودرو اطمینان حاصل می کنند که هیچ کثیفی یا آسیبی به ماشین وارد نشود. اما جعبه های حمل و نقل و کیسه های نرم کارکرد مهم دیگری نیز دارند: آنها با محافظت از حیوانات خانگی شما در صورت ترمز اضطراری یا مانورهای فرار،  ایمنی را تضمین می کنند.

۲.امنیت در ماشین اجاره ای: مسافرت با حیوانات خانگی

ماشین سواری ممکن است برای حیوانات خانگی بسیار هیجان انگیز باشد به طوری که ممکن است آنها از شدت هیجان پارس کنند و در اطراف بپرندکه این می تواند برای راننده، مسافران یا خود حیوان خطرناک شود. جعبه های حمل و نقل که قبلاً ذکر شد می توانند کمک کنند. از طرف دیگر، صندلی های ایمنی حیوانات وجود دارد که جعبه های باز هستند که به راحتی با کمربند ایمنی به صندلی ماشین متصل می شوند. اما از قبل اطمینان حاصل کنید که آزادی حرکت حیوانات خانگی شما خیلی محدود نشده است و باعث ناراحتیش نمی شود.

اصولاً هنگام سفر  با ماشین و حیوانات خانگی باید به نکات زیر توجه کنید :

  • روی صندلی عقب: حیوانات خانگی هرگز نباید روی صندلی سرنشین جلو یا حتی روی پاهای راننده بنشینند. حیوانات خانگی خود را در صندلی عقب یا در صندوق عقب قرار دهید.
  • استراحت های منظم:مطمئن شوید که به طور منظم استراحت می کنید تا حیوانات خانگی شما به اندازه کافی ورزش کند و بتواند پنجه های خود را بکشد. اینگونه است که یک توقف کوتاه گاهی اوقات به یک استراحت طولانی تر تبدیل می شود  و این معقول است. بنابراین، از همان ابتدا زمان بیشتری را برای سفر نسبت به بدون حیوانات خانگی برنامه ریزی کنید.
  • ایجاد امنیت:بیرون بردن یک حیوانات خانگی از محیط آشنا می تواند بسیار استرس زا باشد. اسباب بازی مورد علاقه یا پتوی دوست داشتنی می تواند به ایجاد یک تکه خانه در ماشین کمک کند.
  • در روزهای گرم،وقتی هوا گرم است حیوانات خانگی خود را در ماشین تنها نگذارید! با وجود باز بودن پنجره ها، دمای خودرو می تواند تا ۷۰ درجه افزایش یابد. اکنون بسیاری از مغازه ها اجازه می دهند حیوانات خانگی را در روزهای گرم با خود ببرند. از طرف دیگر، مطمئناً یک نقطه سایه پیدا خواهید کرد که می توانید حیوانات خانگی را ببندید.

۳.ماشین اجاره ای با حیوانات خانگی: قبل از بازگرداندن ماشین باید به چه نکاتی توجه کنم؟

این کاملا طبیعی است که پس از یک سفر با ماشین کرایه ای، باقیمانده هایی مانند دانه های ماسه یا خرده های ماسه در ماشین باقی بمانند. اساساً، قبل از برگرداندن کفپوش ها: تشک های کف را تکان دهید، زباله ها را دور بریزید و هرگونه لکه را پاک کنید

با این حال، اگر وسیله نقلیه اجاره ای پس از بازگرداندن به طور نامتناسبی کثیف باشد ، شرکت اجاره کننده ممکن است هزینه نظافت را دریافت کند.سپس ماشین اجاره ای باید به صورت حرفه ای تمیز شود که در شرایط خاص می تواند گران باشد. بنابراین، در طول سفر به نظافت توجه کنید

۴.اجاره ماشین با حیوانات خانگی: کدام ماشین اجاره ای بهتر است؟

خودروهای با صندوق عقب بزرگ برای جعبه های حمل و نقل مفید هستند

اساساً اتومبیل‌های اجاره‌ای بزرگ‌تر برای رانندگی طولانی‌تر با حیوانات خانگی نسبت به اتومبیل‌های کوچک مناسب‌تر هستند. بهتر است مدل ماشینی با فضای بار کافی انتخاب کنید تا حیوانات خانگی شما فضای کافی داشته باشد.

قوانین حمل حیوان خانگی در ماشین در کشور ایران

قانون سفر زمینی با حیوان خانگی یا قوانین حمل حیوانات خانگی در ماشین در کشور ایران بیان می‌کند که حیوانات خانگی گردانی در سال‌ های اخیر در پایتخت و برخی دیگر از استان‌ ها ممنوع شده است.

این قانون، دستوری از سمت نیروی انتظامی با توافق وزارت دادگستری و وزارت کشور است که البته برخی از مردم بر این باورند که چون این دستور چندان وجهه قانونی ندارد و در مجلس تصویب نشده، پس، نمی‌تواند اجرا شود و بهتر است مسئولین غیر ممکن بودن بردن حیوانات خانگی به مراکز دامپزشکی را در نظر بگیرند، ضمن اینکه در مقابل گربه‌ گردانی سکوت نکنند.

اگر جریمه ای در این مورد لحاظ شود اجاره کننده مسئول عواقب احتمالی و پرداخت جرایم آن است

…………………………………………………………………………………………..

 امیدوارم در جزیره جهانی قشم حسابی بهتون خوش بگذره 

برای رزرو تفریحات قشم با بهترین قیمت میتونید از سایت ما خرید کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید ⇐ تماس با ما

هتل و اقامتگاه رو میتونید با بهترین قیمت با یک کلیک رزرو کنید ← کلیک کن

تمام سعی تیم ما این است اقامت و سفری بیاد ماندنی و خاطره ای ماندگار در جزیره قشم برای شما عزیزان رقم بزند.

تیم ما درصدد این است که هزینه‌‌‌های شما را کاهش و سفری لذت بخش را برای شما فراهم آورد.

برای کسب اخبار و اطلاعات جامع جزیره جهانی قشم کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *