سیاست های مربوط به استفاده از سوخت باید قبل از استخدام خودرو از هر آژانسی به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد. هدف این مقاله فهرست کردن مرتبط ترین و رایج ترین سیاست های سوخت در امارات است. با درک این نکات، قادر خواهید بود قرارداد اجاره خود را تجزیه و تحلیل کنید و از این طریق خود را از هزینه های پنهان غیر ضروری نجات دهید.

کامل به کامل

طبق این قرارداد، ماشین اجاره ای شما با یک مخزن کاملا پر به شما تحویل داده می شود. در پایان مدت اجاره، از شما انتظار می رود که وسیله نقلیه را با یک مخزن کاملاً پر تحویل دهید. اگر موفق به انجام این کار نشدید، باید بر اساس میزان سوخت از دست رفته هزینه را پرداخت کنید. اگر قرارداد اجاره شما چنین بندی دارد، قبل از بازگرداندن خودرو، مطمئن شوید که سطح سوخت خود را تکمیل کنید.

همان به همان

این مشابه سیاست ذکر شده در بالا است. در اینجا از شما انتظار می رود که وسیله نقلیه را با همان مقدار سوختی که در مدت دریافت آن داشته است، برگردانید. بنابراین اگر وسیله نقلیه ای دریافت کرده اید که نیمه پر بوده است، انتظار می رود آن را با همان مبلغ برگردانید. ممکن است کمی بیشتر باشد اما قطعا نه کمتر.

پر تا خالی

در این صورت وسیله نقلیه را با پر شده دریافت خواهید کرد. با این حال، در این حالت شما این آزادی را دارید که خودرو را با باک خالی برگردانید. به خاطر داشته باشید که برای هیچ سوختی که استفاده نکرده اید، خسارتی دریافت نمی کنید. اگر تصمیم گرفتید آن را خالی برگردانید، مطمئن شوید که در راه در جاده گیر نخواهید کرد.

باک رایگان

این شامل دادن یک مخزن سوخت کاملاً پر شده در زمان اجاره است. با این حال، شما آزادی کامل در مورد نحوه بازگرداندن آن دارید. برای کسانی که ممکن است کمی سفر کنند و مقدار قابل توجهی سوخت مصرف کنند، این گزینه مناسبی خواهد بود.

بازپرداخت جزئی در خط مشی کامل به خالی

این یک نوع کوچک از خط مشی “کامل به خالی” در بالا است. در اینجا، در واقع به شما بازپرداخت یا جبران هر گونه سوخت باقی مانده است. در مورد رانندگی های کوتاه که می دانید در نهایت تمام سوخت باک را مصرف نمی کنید، این سیاست خوبی برای مصرف سوخت خواهد بود.

سوخت رایگان

بسیاری از شرکت‌های اجاره خودرو، سوخت رایگان را به عنوان انگیزه‌ای برای مشتریان مصرف می‌کنند. با توجه به این واقعیت که سوخت جزء اصلی هزینه هایی است که هنگام اجاره وسیله نقلیه انجام می شود، این امر برای بسیاری از مشتریان جذابیت زیادی دارد.

نتیجه

سیاست های سوخت در شرکت های کرایه اتومبیل متفاوت است. این به نفع شماست که در مورد سیاست سوخت که در مورد وسیله نقلیه ای که کرایه می کنید اعمال می شود، شفاف باشید. در قشم تفریحات ، ما به شفافیتی که در مورد خط‌مشی‌های سوخت که همیشه دنبال می‌کنیم، افتخار می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *