در تعطیلات، مطمئناً می خواهید تا حد امکان آرام و بی خیال باشید. آخرین چیزی که می خواهید این است که در مورد ماشینی که اجاره می کنید استرس داشته باشید.

در عین حال، اگر به برخی از جزئیات مهم توجه نکنید، ممکن است استرس غیرضروری به خود وارد کنید که همیشه امیدوار بودید از آن اجتناب کنید. بنابراین، در این پست، نکات مهمی را فهرست می کنیم که به شما کمک می کند بدون هیچ سر و صدایی ماشین اجاره ای ایده آل را انتخاب کنید.

نیازهای خود را شناسایی کنید

اگر در مورد نیازهای خود شفاف باشید، مطمئن شوید که ماشین اجاره ای عالی را انتخاب می کنید. به عنوان مثال، یک خانواده بزرگ در تعطیلات ممکن است یک SUV یا یک مینی ون را اجباری کند. از سوی دیگر، اگر فقط دو نفر از شما به عنوان یک زوج رمانتیک در یک تعطیلات آرام بیرون آمده اید، ممکن است بخواهید به سراغ یک سدان یا هاچ بک کوچکتر بروید، شاید حتی یک کوپه که فقط برای شما دو نفر گزینه دنج باشد.

اعتبار آژانس اجاره خودرو

عاملی که اغلب توسط اجاره کنندگان خودرو نادیده گرفته می شود، اعتبار آژانسی است که از آن استخدام می کنند. چه مدت است که آن ها در تجارت هستند؟ چه نوع بازخوردی دارند؟ چه مقیاس و تنوع وسایل نقلیه ای دارند؟ قبل از انتخاب آژانس اجاره خودرو که قصد دارید وسیله نقلیه خود را از آن کرایه کنید، باید همه این عوامل را بررسی کنید.

شرایط و ضوابط را بخوانید

هر ماشین اجاره ای با شرایط و ضوابط خاصی همراه است. برای مثال:

  • ماشین کجاست که باید بلند شود و رها شود؟
  • چه مبلغی باید به وسیله نقلیه پرداخت شود؟
  • در صورت وقوع تصادف غیرقابل پیش‌بینی، اعم از بزرگ یا جزئی، چه تعهداتی دارید؟

شما باید در مورد این موارد و بسیاری دیگر از این موارد کاملاً واضح باشید.

سن و وضعیت وسیله نقلیه ای که اجاره می کنید

بسیار مهم است که وسیله نقلیه ای را که اجاره می کنید بررسی کنید. البته، اگر از آژانس معتبری مانند اجاره کنید، می توانید از کیفیت وسیله نقلیه ای که دریافت می کنید مطمئن باشید. با این حال، اغلب مواقعی پیش می‌آید که فرصتی برای دیدن وسیله نقلیه از آژانس ندارید، تا اینکه تشریفات اولیه را انجام دهید و کرایه ماشین خود را شروع کنید.

بنابراین، هر زمان که این فرصت را داشتید، مطمئن شوید که ماشینی را که اجاره می‌کنید به دقت بررسی کنید.

بیمه خودرو

در حالی که این در شرایط و ضوابط خودرو مشخص شده است، ما آن را به طور جداگانه به دلیل بحرانی بودن آن فهرست می کنیم. وجود بیمه نامه شخص ثالث معتبر برای وسیله نقلیه ای که اجاره می کنید کاملاً ضروری است. قبل از اینکه فرآیند کرایه اتومبیل را شروع کنید، باید دوباره بررسی و تأیید کنید.

نتیجه

عوامل مهمی در انتخاب خودروی اجاره ای ارزان یا ماهانه شما نقش دارند . این نکات از ما در به شما کمک زیادی در تلاشتان می کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *